Allt om Feeaah!

Alla inlägg under mars 2011

Av Felicia Ahlqvist - 23 mars 2011 13:50

Sorry för att jag inte har tid att skriva till er men nu ska jag duscha sen ut o gå, ta ut pengar, köpa pizza(tror att jag vill ha en kebabpizza), gå hem, äta, titta på tvn, busa me Alice, packa, gå till busssen, åka buss... Inte så mycke mer   


Kommer till Gullspång, går hem, tittar tvn.. Go Natt   


Typ sådär.. Just nu e kl.14:45 och jag har duschat så nu ska jag gå o ta ut pengar..


Jag kan kanske inte skriva så mycke i veckan så detta är kanske det sista bloggandet i veckan..



Puss o Kram     

Av Felicia Ahlqvist - 22 mars 2011 17:09

Vad ska man göra?


Nu vet jag!! *SNILLEBLIX*


Jag ska gå med Alice o Mia till Alices farmor..


Det ska bli kul.. Tror jag   


Jajaa.......





                     Bye Bye Lingonpaj!! x)

Av Felicia Ahlqvist - 22 mars 2011 15:40

Bedrägerier pågår överallt omkring oss i varadagen.



Jag hoppas att ni mina vänner tänker er för innan ni går med på



lockande tongångar om snabba pengar och vinster som erbjuds.



Allt ÄR inte guld som glimmar :(

Av Felicia Ahlqvist - 21 mars 2011 22:46

God natt världen <3!!


Imorgon är det en annan dag <3!!


Jahopp x)


Jag har tråkigt men det märks väll..


Okejj nu ska jag berätta hur jag mår,


men det märks väll på mina sår x) (Hur FAN tror ni att jag ska


kunna sova om jag är FLUM??!!)


JAG TROR JAG FLIPPAR UT!!!

Av Felicia Ahlqvist - 21 mars 2011 21:22

MMMM.... Nu kom Mia med popcorn o Fanta  

Av Felicia Ahlqvist - 21 mars 2011 21:09

Just nu kollar jag på det okända..



Medans Mia gör popcorn..



Men tillbaks till tv:n,



DET SKRÄMMER SKITEN UR MEJ!!!   



Nej men skämt o sido..



Det handlar typ om en tjej o hennes familj



som bor i ett hus o när hon låg o sov en gång



så var det nån som drog ur hennes hårsnodd



o en gång när hon var i köket så var det något



som stack in i ryggen men det var inget men



hon sa att det var som att någon stack en



kniv i ryggen på henne o vred om o det gjorde



så ont att hon skrek o börja gråta..




Men nu ä reklamen  slut..






Puss o kram   

Av Felicia Ahlqvist - 21 mars 2011 20:59

 Massa Sofjah låtar!!


Den första ska jag kunna spela på gitarr till näst-nästa vecka!<3



















Jag älskar dom <3!!



Men till nästa vecka ska jag kunna..







Lyssna o Njut <3!!

Av Felicia Ahlqvist - 21 mars 2011 20:12

Sov så skönt

Sov så skönt, slumra in i bädden så fin
som blomman på äng i en gungande säng.
Och guds änglar de små, breda vingarna ut
och vid bädden de stå till natten är slut.






Mors vaggsång

Somna sött i famnen min, somna skönt på armen
Tryggt i drömmen slumra in, tryggt mot mjuka barmen

Vinden viska utanför och allt blir lugnt och stilla.
Träden susar ömt i kör en vaggsång för den lilla






Blinka lilla stjärna

Blinka lilla stjärna där,
hur jag undrar var du är

Blinka lilla lilla stjärna där
hur jag undrar var du är

Fjärran lockar du min syn
likt en diamant i skyn

Blinka lilla stjärna där
hur jag undrar var du är

När den sköna sol gått ner
stax du kommer fram och ler

Blinka lilla stjärna där
hur jag undrar var du är




Håppas att Alice somnar nu   

Och en puss som avslut  



Tack och bock  



Presentation


Hey Babe!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din absoluta favvo bokstav??
 A-C
 D-F
 G-I
 J-L
 M-O
 P-R
 S-U
 V-X
 Y elr Z
 Å-Ö

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards