Allt om Feeaah!

Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

*~*~*~*~*~*~ God Natt Visor ~*~*~*~*~*~*

Av Felicia Ahlqvist - 21 mars 2011 20:12

Sov så skönt

Sov så skönt, slumra in i bädden så fin
som blomman på äng i en gungande säng.
Och guds änglar de små, breda vingarna ut
och vid bädden de stå till natten är slut.






Mors vaggsång

Somna sött i famnen min, somna skönt på armen
Tryggt i drömmen slumra in, tryggt mot mjuka barmen

Vinden viska utanför och allt blir lugnt och stilla.
Träden susar ömt i kör en vaggsång för den lilla






Blinka lilla stjärna

Blinka lilla stjärna där,
hur jag undrar var du är

Blinka lilla lilla stjärna där
hur jag undrar var du är

Fjärran lockar du min syn
likt en diamant i skyn

Blinka lilla stjärna där
hur jag undrar var du är

När den sköna sol gått ner
stax du kommer fram och ler

Blinka lilla stjärna där
hur jag undrar var du är




Håppas att Alice somnar nu   

Och en puss som avslut  



Tack och bock  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Ahlqvist - 15 augusti 2011 15:12

Hejj puckon!<3 Jag har typ inge o skriva om så de komma inte bli så långt.. Jag har inte skrivit på länge, JAG VET x) Bli inte sura på mej bah.. Men ajja, va ska jag skriva.. De va längesen jag snacka om mej själv :p   Namn: Felicia...

Av Felicia Ahlqvist - 26 juli 2011 23:38

Hello Fuckers! <3   De e typ hundra år sen jag skrev sist men   va lite nöjda! Jag har gjort om hela   bloggen typ!   Ajja, Jag är i malmö (y' på   hundutställning!<3   Längtat efter SSM i 2 år nu!   O nu är jag h...

Av Felicia Ahlqvist - 24 april 2011 16:44

   ♥ Älskar dejj Pontus ♥      ♥ Duue är som en riktig bror för mejj ♥     ♥ Vi kmr faan va syskon livet ut ♥                                                                  ...

Av Felicia Ahlqvist - 24 april 2011 16:23

Toarulle, toarulle, tooaarullee!!

Av Felicia Ahlqvist - 24 april 2011 15:55


      ..      

Presentation


Hey Babe!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din absoluta favvo bokstav??
 A-C
 D-F
 G-I
 J-L
 M-O
 P-R
 S-U
 V-X
 Y elr Z
 Å-Ö

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards