Allt om Feeaah!

Alla inlägg under januari 2011

Av Felicia Ahlqvist - 31 januari 2011 20:04

Hatar detta liv !!!!





Av Felicia Ahlqvist - 31 januari 2011 19:59

Jaha .. Då var jag singel igen   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VAD FAN GJORDE JAG FÖR FEL ??!!

Av Felicia Ahlqvist - 31 januari 2011 08:16

Jaha då är man i skolan som man inte har några vänner i :( !!Vrf måste just jag vara så mobbat ful??!!

Av Felicia Ahlqvist - 30 januari 2011 18:26

God Natt Mina Kära Läsare <3!!Idag har jag redan skrivit men hade lust att skriva lite till :DNi får vara berädda på att jag inte kan ladda upp bilder i veckan för att jag fixar med bloggen med mobilen.. Så jag kommer inte heller kunna ladda upp bilder:(God Natt :D

Av Felicia Ahlqvist - 30 januari 2011 16:22

  




Jaha då var det dags att åka tillbax till Gullspång    Jaja har haft skit kul iaf *iallafall*     Snart kommer måndagen igen   Och skolan börjar    Imorgon ska jag vara med världens bästa nämligen Sanny Ström    Kommer sakna Alice och syrran   Och min polare Freedrik    Kan inte skriva så mycket nu men kanske skriver sen igen    Jag komma säkert skriva imorn för att jag och Sanny är datamonster                            Jaja hejj då                           < Sanny >

Av Felicia Ahlqvist - 29 januari 2011 17:21

Lördag 29/1-2011

 

Idag har jag mått bra   !

Har sovit över hos Maria, Fredrik och Alice. Ska sova här tills imorn. Då ska jag kanske åka buss till Gullspång igen. Fredriks mamma Lena är här och vi ska snart äta. Alice sitter i gåstolen och Lena leker med henne, Mia och Fredrik gör mat. Ska säkert bli skit gött    Lenas mobil ringer stup i kvarten.   Ganska kul    Jag och Mia skulle igentligen gå å klippa oss idag men det var inte öppet  Ska komma på en film som Fredrik ska ladda ner som vi kan titta på sen  Nu sitter jag och Fredrik i soffan och göttar oss efter maten medans Maria, Lena och Alice vid matbordet  Jaja men ni ska iallafall veta att jag kanske inte kan skriva så mycket i veckan Skolan har ju börjat så jag kommer nog vara upptagen med det  Men jag kommer att försöka att skriva i bloggen  

Av Felicia Ahlqvist - 29 januari 2011 16:56

    ! ! ! Hatar Dejj! ! !

Av Felicia Ahlqvist - 29 januari 2011 16:36

  



Sometimes I feel so weak, I just want to explode.

Explode and tear this whole town apart, take a knife and cut this pain from my heart, find somebody itching fore something to start   


Presentation


Hey Babe!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din absoluta favvo bokstav??
 A-C
 D-F
 G-I
 J-L
 M-O
 P-R
 S-U
 V-X
 Y elr Z
 Å-Ö

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards